Din dorinta de a avea o gradina cat mai frumoasa si avand la indemana catalogul celor de la Bakker am achizitionat de la ei diversi bulbi si flori. O gama diversificata, pentru toate gusturile si poze extraordinare care te tot indeamna la comenzi. Si preturi pe masura. Rezultatele comenzilor se vad mai jos. Pozele cu sedumul sunt facute imediat dupa ce s-a desfacut coletul, iar liliecii de vara s-au uscat dupa nicio saptamana. Sper ca in urma ultimei reclamatii sa primesc niste plante adevarate, de care sa fie mandri si cei de la Bakker sa le aiba in gradina lor.
Înseamnă că s-au stricat ca magazin... Eu i-am luat niște lalele și zambile mamei mele și chiar și acum, după 8, 9 ani, încă infloresc. Nu la fel de spectaculos, e drept dar... Ma surprinde sa vad aceste păreri atât de negative. Înseamnă că s-au stricat și ei...oricum magazinul online nu mai exista deci... Clar nu e un semn bun
Buna cuviința mă obligă să cer iertare soției mele,care, mi-a spus că după atâtea promisiuni mincinoase, mi-e și rușine să spun de câți ani,,corespondăm,, acest Bakker este o firmă care profită de oameni ca mine...creduli.Am văzut că nu sunt singur și că mai sunt oameni care in mod normal cred în cinste. Mă alături nevestei mele și vă spun nu vă mai păcăliti ca și mine, NU MAI CUMPĂRAȚI DE LA ACEȘTI HOȚI !
Nagyobb àtverèsmint amit nemlàttam.Egy tanacaadò aki ott ūl az altalunk kūldött pènzen.Nekem a VIP ūgyfèlnek az aranyūgyfèlnek a VIP-kertèsznek2015 töl 2021 ig 70 nèl is több rendelès ki az a EAVoento aki azt ìrta hogy az ö garantàlàsa hogy megkapom a nyeremènyemet èn voltam az egyetlen nyertes becsaptak.Közös beadvànyt az ūgyèszsèghez ès a gazdasàgi rendörsèghez.
Bună ziua, Elvira! Ne pare rău pentru această situație neplăcută, însă suntem siguri că putem soluționa favorabil această problemă. Vă rugăm să ne comunicați mai multe detalii, dacă ați fost câștigătoarea unui concurs sau ați avut o înlocuire de produse.
Excrocherie mai mare că asta nu am văzut . Chiar acum mi- a închis în nas telefonul ,o consultanta care sta acolo pe banii trimiși de noi ....Mie ,clientul ViP, clientul de aur,grădinarul vip cu peste 21 și chiar mai multe comenzi...mi s- a inchis telefonul când am întrebat cine este E.A.Voeten, bărbat sau femeie că tarea aștepta cu inca o comanda să îmi trimită premiile câștigate ,eram unic câștigător care se acordea exclusiv mie și plus o grămadă de bonusuri... Dragi frați de suferință ,citesc cu stupefacție acum câți am fost VIP- urî prostiti ..,. haideți să facem ceva ...o petiție comuna....către procuratura și poliția economică. .....
Propun, pentru toti cei care au luat teapa de la BAKKER, sa continue sa comande produse de la ei dar sa nu le ridice. Eu am primit o reclama comandand un produs de la evomag si am zis wow o trusa de scule, o tombola pentru TV si un maslin si plante faine, hai sa trimit nu ma costa nimic. Greutatea coletului ar fi trebuit sa aibe mai mult de 15kg dupa calculele mele. Coletul a venit dupa mai mult de o luna si chiar daca era mare, doar o cutie(asteptam 2) avea doar 500 grame. Am intrebat distribuitorul si mi-a zis ca si alte persoane au mai primit si au luat teapa si l-am refuzat. Sunt smecheri ca le trimit din afara Romaniei si nu prea ai ce sa faci in ro. Suni la protectia consumatorului si cam atat. Spre surprinderea mea, plicurile au continuat sa vina. De data asta castigand alte premii mult mai mari :) Asa ca m-am hotarat sa comand cat mai multe lucruri din catalog si sa le refuz coletul. Este randul nostru sa le dam teapa.
Am comandat niște flori care în catalog arătau minunat dar acasă a ajuns cu totul altceva ,flori mici ,adică câteva frunze la prețul de 200 ron ,țeapă curată.
Nu mi- a fost dat pana acum sa întâlnesc asa o firmă care să își bată joc de clientii în așa mod. După multe plicuri cu pliante, hartie consumată inutil am trimis o comanda pentru un suport de burete vase si un maruntitor de legume! In catalog arată bine dar când primesti coletul dezamăgire profundă! Am primit o mica ratusca de plastic ca o jucărie pentru copii mici iar maruntitorul pentru care am plătit 70 lei de asemeni o jucărie de plastic în care nu încape nici macar o jumătate de ceapă și oricum nu functioneaza! Sa va fie rusine ca va bateti oc de clienti!!!!
Nu mi- a fost dat pana acum sa întâlnesc asa o firmă care să își bată joc de clientii în așa mod. După multe plicuri cu pliante, hartie consumată inutil am trimis o comanda pentru un suport de burete vase si un maruntitor de legume! In catalog arată bine dar când primesti coletul dezamăgire profundă! Am primit o mica ratusca de plastic ca o jucărie pentru copii mici iar maruntitorul pentru care am plătit 70 lei de asemeni o jucărie de plastic în care nu încape nici macar o jumătate de ceapă și oricum nu functioneaza! Sa va fie rusine ca va baterii joc de clienti!!!!
Așa ceva??? Doar noi românii putem păți. De un an o " poveste" trasa la indigo cu a Simonei o "trăiesc " și eu până azi când am " îndrăznit" sa le revendic pachetul aniversar cadou pe care tot ei mă anunțau prin două formulare ca in șapte zile îl voi pierde deoarece sta in depozit de 32 de zile... Zis și făcut dar din premiul câștigat - un tv Samsung ,s- a transformat prin voința unei consultante in difuzor micuț daca mai făceam o comanda.... țeapă ,așa ceva nu era pachetul cadou ce mi se cuvenea prin timbrele câștigate dar și din formularul trimis de ei cu cinci premii și în dreptul fiecărei poziții câștigătorii... Bătaie de joc ! M - au trimis la" plimbare" să citesc condițiile
Ei spun ca sunt client VIP de 12 ani,in care am ,,cotizat ,,pentru ca cei din vest sa castige premii foarte mari.In acesti ani nu am castigat nici macar o lopatica.Anul acesta tot ma anunta ca sunt castigatoare ,dar sa le fac noi comenzi.In acesti ani am facut comenzi doar la bulbi,de care am fost multumita.In anii trecuti ,pentru ca erai client vechi ,iti trimiteau la comanda lampi solare metalice superbe.De vreo trei ani ,vin doar cu promisiuni de castig.Le voi face comanda, doar cand vor trimite cadou ceva gratuit.Pentru noi romanii,minciuni si promisiuni frumos ambalate!
Sintp clientul firmei Bakker din 2011 si am consumat f.multi lei pe colete cu produse detriorate,si ne conforme cu ce am comandat.De f. multori mi a trimis produse ddeteriorate pe care nu am putut sa le recuperez..Am corespondenta timisa trimisa cu semnatura d lui VOETEN care imi scrie ca:daca trimit o noua cda,,imi trimite imediat un CEC de mare valoare plus TV cu plsma si alte cadouri. Pina acum NU AM PRIMIT NIMIC din ce a promis E PUR SI SMPLU BATAIE DE JOC demodul cum proceedeaza cu noi rominii pe care iam considera mari profesionist in HORTICULTURA.M am inselat,da ma voi adresa JUSTITIEI pt.modul abuziv incar comercializeaza produsele neasigurind calitatea si legslatia ROMANIEI.
Am comandat pe data de 2 iunie lavanda .Pe data de 18 iunie 2020 ap primit coletul fara a avea dreptul de a-l deschie. SURPRIZA : niste amarate de plante introduse in cutii ermetice de plasic , deci am primit un pumn de BALEGAR. Surprinzator este faptul ca factura este emisa la data de 16 iunie ( cu doua zile in urma )??.Asta inseamna ca factura a fost emisa in Romania, deci au introdus-o stiin ce este in interior.Mare RUSINE pentru lipsa de profesionalism si de respect pentru Romani , MEREU NE IAU TOTI HOTII DE PROSTI. AVIZ AMATORILOR GASITI IN PIATA OBOR LA RROMI PLANTE SUPERBE LA SFERT DE PRET. RUSINE
Am comandat orhideie si au venit prin posta dupa doua saptamani !! Teapa !Nici o asemanare cu florile cerute !! Flori cazute frunze ingalbenite la frumosul pret de 209 ron doua bucati ! Cum e posibil ca aceasta firma sa vanda pe bani frumosi plante uscate si deteriorate !! Ileana
Si eu am comandat ceva scula acum o luna....si comanda vine prin posta, iar pretul transportului e de 25 de lei... ??? Ma gandeam ca vine cu Cargus sau Fan Curier. Oricum nu mai am nevoie de scula respectiva dupa o luna in care m-am reorientat. Voi refuza coletul de la posta pur si simplu
acum promit SIGUR CASTIG TRUSA DE PIESE 100BUC, si pe catalog arata unelte BODCH. Ma lasi, doua coduri castigatoare pe acelasi catalog oferit pt nista kkturi, chiar si daca comanda de minim 65lei cum cere, tot n-are cum sa dea la toti fara sa traga la sorti. Si nu scrie decat ca primeati SIGUR TV SONY VU ECRAN PLAT SI TRUSA DE UNELTE DE 100 PIESE pentru gradinarit (btw o cutie de hltsuruburi de 12 lei are cam 100 piese). A cumparat o cunoastinta nista cacaturi de la ei si nu le ajunge, acum pluseaza cu TZEAPA asta. Nu are Termeni si conditii, din cate stiu nu e legal sa conditionezi acordarea unui premiu castigat deja de o achizitie suplimentara. Pentru ca de castigat a castigat, si 100 piese si tv color sony cu ecran plat. Ar tre sa le trimitem hartia si sa-i dam in judecata pe urma. Nu zice ca se trage la sorti, nu zice ce sunt cele 100 piese din trusa pentru gradinarit, arata pe pliant unelte BOSCH, ASTA E INSELATORIE PE FATA LA BAKKER. Si au feedback similar pe bakker.co.uk
Bianca au aparut atatea firme distribuitoare de flori, incat chiar aveti de unde alege. si au aceleasi flori ca si cei de la Bakker. Eu mi-am comandat si sunt super multumita.
Complet dezamăgită, bani dați degeaba, pe niște stoluni de capșuni total putreziți, nici un cadou la comandă, iar trusa de scule, ce să zic, parcă este de jucărie, nici pe departe să fie ca in poze.
Ma numesc Dogaru Eugenia nr.client 800389561 si am primit comanda 1031138602 in care in loc de tren electric muzical...cu Mo.Craciun la bord 22 pas. articol 5083-09 am primit Christmas train set 9 pas va voi trimite prin posta poze cu factura ,trenuletul si poza cu ce am comandat de pe pliant va rig sa luati in consideratie reclamatia formulata o zi bună.
Cu lacrimi in ochi si durere de suflet,constat ca tratamentul reprezentantilor in Romania,ai acestei firme au acelasi comportament fara scrupule,trimitandu-ne tuturor aceleasi uscaturi,care nu se potrivesc ci minunatele imagini din frumoasele si coloratele reviste publicitare ale Adevaratei Firme din Olanda.Eu nu cred ca patronii ,sau managerii acestei firmeBAKKER,isi permit sa-si bata joc de clientii ,mari iubitori ai plantelor.Credeam ca eu sunt o "greseala"a celor din Olanda care au considerat ca putem fi tratati in acest fel,"daruindu-ne" niste rebuturi pe care le platim foarte scump.Exemplu:1 bulb mare si foarte sanatos,fara mucegai si sparturi,costa la magazinele de profil din Romania,0,99 lei ,iar pentru un bulb bolnav,mucegait,strivit sau cu parti lipsa, pe care l-am primit in coletul transmis prin Prioripost,am platit 3 lei!Halal!Numai atunci cand am luat contact la telefon,cu unul din salariatii romani ai firmei,si am reclamat supararea pe care mi-au produs-o, mi-au fost trimisi alti bulbi sau alte plante.Si eu sunt foarte dezamagita si oripilata de faptul ca ,presupun ca ceva sau cineva si-a propus sa isi bata joc de noi,iubitorii de plante.Am incercat sa aflu cate ceva de pe saitul www.bakker.ro,dar cred ca este controlat de cei care niciodata nu ne vor trimite plantele sau alte solicitari,la standardele de care se bucura Firma Bakker din OLANDA!Tot la acest site am fost orientata pentru a afla rezultatele concursurilor anuale ale firmei.Pe acest site se pot vedea (doar daca ai ochi foarte buni)niste rezultate din anul 2015,din care nu se intelege mai nimic.Cu stupoare am remarcat absolut aceeasi lista aparuta si in anul 2019! Si cu asta cred ca am scris destule.
Cu lacrimi in ochi si durere de suflet,constat ca tratamentul reprezentantilor in Romania,ai acestei firme au acelasi comportament fara scrupule,trimitandu-ne tuturor aceleasi uscaturi,care nu se potrivesc ci minunatele imagini din frumoasele si coloratele reviste publicitare ale Adevaratei Firme din Olanda.Eu nu cred ca patronii ,sau managerii acestei firmeBAKKER,isi permit sa-si bata joc de clientii ,mari iubitori ai plantelor.Credeam ca eu sunt o "greseala"a celor din Olanda care au considerat ca putem fi tratati in acest fel,"daruindu-ne" niste rebuturi pe care le platim foarte scump.Exemplu:1 bulb mare si foarte sanatos,fara mucegai si sparturi,costa la magazinele de profil din Romania,0,99 lei ,iar pentru un bulb bolnav,mucegait,strivit sau cu parti lipsa, pe care l-am primit in coletul transmis prin Prioripost,am platit 3 lei!Halal!Numai atunci cand am luat contact la telefon,cu unul din salariatii romani ai firmei,si am reclamat supararea pe care mi-au produs-o, mi-au fost trimisi alti bulbi sau alte plante.Si eu sunt foarte dezamagita si oripilata de faptul ca ,presupun ca ceva sau cineva si-a propus sa isi bata joc de noi,iubitorii de plante.Am incercat sa aflu cate ceva de pe saitul www.bakker.ro,dar cred ca este controlat de cei care niciodata nu ne vor trimite plantele sau alte solicitari,la standardele de care se bucura Firma Bakker din OLANDA!Tot la acest site am fost orientata pentru a afla rezultatele concursurilor anuale ale firmei.Pe acest site se pot vedea (doar daca ai ochi foarte buni)niste rezultate din anul 2015,din care nu se intelege mai nimic.Cu stupoare am remarcat absolut aceeasi lista aparuta si in anul 2019! Si cu asta cred ca am scris destule.
Va rog , daca stie cineva , ce este de facut pentru a reclama firma Bakker ? Eu am facut comanda pe 2 aprilie si am tot sunat la ei si m-au tot mintit ,iar cand am primit coletul pe 25 iunie , am gasit 3 resturi de plante care trageau sa moara ! Dupa atatia ani chiar nu se poate sa fie oprita pacaleala ,nimeni nu poate face nimic ? Atat de jalnic am ajuns noi romanii ?!
Am cumparat si eu de la ei am cîștigat televizoare ,excursii,scule numai pe hîrtie nimic din ce au promis nu am primit relații cu acte în regulă nu cumpărați de la ei
Am comandat acum 4 ani de la Bakker chiparosi si i-am primit uscati.In poza bineinteles ca iti luau ochii!!!Cand am sunat sa reclam,mi-au spus ca asa e normal sa arate,ca ei vin cu radacini nude si isi revin dupa udare.Saracii,nu s-au mai inverzit,va dati seama...!Freziile nu au inflorit niciodata,dar totusi am avut noroc cu niste bulbi de crini si butasi de trandafiri.Bine,crinii nu au inflorit toti ca in poze dar macar nu s-au uscat.Trandafirii au venit de soiuri diferite dar macar si aia s-au prins.De atunci pot spune ca m-am lecuit cu comenzile online.Gasesc in supermarket-uri si magazine de bricolaj tot soiul de flori.Si chiar sunt de calitate.Le vezi in fata,pui mana pe ele,ai de unde alege si au un pret mult mai bun.Sa aveti o gradina minunata!
Altă firmă care livrează produse de toată jena , este Grădina Max. Toate, foarte deosebite în prezentare, dar când le primești, te apucă inima instantaneu.
Îmi pare rău de banii Dvs :( Ai tuturor care ați scris comentarii la acest album :( Din păcate Bakker și Siberez sunt aceeași firmă! Pe vremuri in străinătate Bakker își respecta clienții ! Acum 6 ani am comandat Gloxinia tigrina 12 buc și am primit 2 tigrina, 4 Kaiser Fridrich și una Kaiser Wilhelm restul au fost simple rosii și albastre! Ce pot să spun că bulbii au fost mari și frumoși , dar fupă ce au înflorit s-au uscat și nu a mai ieșit nimic din ei :( Firma Bakker are Reprezentanță in fiecare țară și cei care ‘au câștigat’ nu au fost puși intr-o urnă cu toată Europa, ci fiecare țară își extrage câștigătorii numai din cetățenii care fac comanda pe teritoriul ei ;) Vă doresc tuturor să găsiți plante frumoase!
Si eu am primit tepe de la Bakker.In Romania livreaza rebuturi.Eu am incercat si faza cu reclamatia.Am fost despagubita cualte rebuturi.Vad ca s-a inchis site-ul lor.Poateca isi regandesc tepele viitoare.
Am primit un plic de la ei și mi-au spus ca dacă comand de la ei îmi trimite un televizor lcd împreună cu comanda .când am primit comanda a venit fără televizor. Când am sunat la ei mi-au zis ca dacă sunt câștigătoare primesc televizorul.
Am cumpărat anul acesta seminte de muscate F 1,care au o germinatie foarte slaba ca 2 la suta adică din 10 seminte au terminat 2,iar la lavandă niciuna.Cu banii dati pe seminte îmi cumpăram 10 muscate mari si frumoase din poată.
Bună dimineața. Cu ceva ani în urmă, am cumpărat și eu de la Bakker. S-a întâmplat asta până când am trecut prin situații asemănătoare cu cele descrise de dumneavoastră. Apoi am cumpărat de le Sieberz. Din păcate, și ei au aceleași probleme. Mai mult, mi-au trântit contractul lor de furnizare, în care sunt specificate condițiile în care poți returna produsele deteriorate. mai direct, ”ți-ai (mai) luat o țeapă fraiere care cumperi de la noi... Mă poate ajuta cineva să găsescun furnizor serios de plante? Mulțumesc anticipat!
Am avut si eu experienta Bakker si am cautat alte surse de plante pe net. Recomand planteo.ro , plant-shop.ro si sweet garden. Preturi acceptabile, gama variata, depinde de preferinte, dar merita macar incercat
Timp de un an de zile am comandat și nu am returnat niciun colet cu garanțiile lor că ați câștigat "un cec de 67'250de Ron " +un televizor color iar la sfârșit am primit o excursie an Turcia și pe bani mei pentru 2persoane 2'400 de Ron stimați cititori nu vă lăsați păcăliți ca și mine ca o să suferiți ca și mine " am făcut preinfarct " iar acum risc sa ani pun aparat la inima ami da acum bakker bani anapoi macar cat am platit pe comenzile lor niste mincinoși fără milă
Asa isi incheie BAKKER relatia cu clientii sai,ascunzandu-se ca strutul ,cu capul in nisip! Nici o explicatie,nici un catalog pe 2018! Pacat ,pentru ca era o firma mare si veche!
Eu am vrut sa fac o comanda si nu mai stiam parola contului, am cerut schimbarea parolei si nu am mai primit mailul cu linkul de activare. I-am intrebat pe fb ce se intampla si daca mai pot face comanda in alt mod, si mi-au spus ca din pacate nu pot sa mai plasez nicio comanda la ei. N-am inteles de ce, nu mi-au explicat nimic... au intrat in faliment? Si eu am luat diverse de la ei, am fgost partial multumita, unele plante au fost ok, le am si acum, dar altele erau deja uscate cand mi-au fost trimise. Per total insa, pot spune ca am iesit, cat de cat, pe plus. Acum voiam bulbi de gladiole, narcise si dalii. Dar mi-am facut cont pe alt site si am renuntat la ei...
LISTA CASTIGATORI CONCURS BAKKER 2017 A APARUT PE FACEBOOK BAKKER IN DATA DE 27.02.2018! CRED CA DUPA O PERIOADA DE 9 ANI,M--AM LECUIT DE A FACE COMENZI LA BAKKER,NU AM CASTIGAT NICI MACAR O LOPATICA .IN ULTIMII TREI ANI,AM COMANDAT LA ALTE FIRME, CE VAND FLORI,ARBORI,FOARTE SERIOASE,PROMPTE SI LA PRETURI CONVENABILE.MACAR EI NU PROMIT ILUZII, SUNT FOARTE PROMTI,NU VORBESC AROGANT..
Aveti dreptate .Am comandat si eu flori de la ei.Unele le-am primit varza, altele asa si asa,dar pe parcurs s-au revenit.Si eu i-am întrebat de concurs si mi-au spus că după 15 -02-2018.Cu asta am ramas .M-am convins.Ultimele pachete nici nu le-am mai ridicat de la posta.Rusine ca ne mințiți.Este in interesul vostru sa va vindeți marfa.
Pe site-ul german este trecut mananing director d-l Cristian Tansent.Noi de ce nu avem dreptul sa ne cunostem numele managerului roman?e UN SECRET ATAT DE MARE?PE SITE-UL GERMAN ,IN SEMN DE RESPECT PENTRU CLIENTII LOR, SE SPECIFICA CA^RETINETI DIN PACATE, IN PREZENT AVEM PROBLEME CU PAGINA NOASTRA^.PE SITE-UL FRANCEZ CA*IN PREZENT,PREZENTAM UN INCIDENT TEHNIC PE SITE-UL NOSTRU*LA NOI, TOTUL ESTE SUB TACERE,LASATI PE CLIENTII ROMANI SA CREADA CE VOR SI NU AVETI BUNUL SIMT SA STERGETI MACAR DATA DE 15.,02.2018.GROZAVA CONDUCERE! CE INCREDERE MAI AVEM IN OFERTELE VOASTRE?
Am trei comenzi neonorate.Probabil asteapta si in Bucuresti lista castigatorilor pe anul 2017.Poate nu mai continua si asta e teapa trasa romanilor.Era simpu daca veneau cu o comunicare de intarziere a extragerii.Pierd clienti
Pe mine m_au pierdut de clienta acum bine 6 ani. La bani aruncați pe fereastra pe plante de care nu te bucuri, nu se merita. Sunt alte firme sau persoane particulare care vând flori atât de frumoase și rezistente...
I-am sunat telefonic de patru ori in legatura cu sezisare facutra in urma cu o luna.Mi-au raspuns ca nu pot accesa baza de date si lista castigatorilor 2017 o vor primi(cand???).Le-am spus ca balbaiala asta ii vor costa pierdere de clienti,eu care anul acesta as fi implinit 10 ani de * cotizat*.Se pare ca au probleme cu baza de date ,pentru ca in nici o tara nu s-a afisat lista castigatorilor 2017.
Nu se poate contacta firma mamă din Olanda?Poate ei nici nu știu ce înșelătorii fac ăștia din România. Nu am primit nici un cadou garantat 100%. Nici lista cu câștigătorii nu apare, deși a fost promis pe 15.02.2018. Bakker România este o firmă de înșelători. Să le fie RUȘINE.
NU MA POT PLANGE DE COMENZI DIN 2009. MI-AU FOST TRIMISE IN STARE BUNA ,DAR COMAND NUMAI BULBI SI TRANDAFIRI .LA SFARSITUL LUNII DEC.2017,AM PRIMIT O COMANDA CU GLOBURI DAR SPARTE SI AU COSTAT F.MULT.LE-AM TRIMIS O SESIZARE POSTALA, DAR DE 1 LUNA NU VOR SA-MI RASPUNDA TELEFONIC SPUNAND CA MA VOR APELA.VOI SCRIE IN OLANDA ,LA FIRMA MAMA ,SUNT CLIENT VIP SI MA VOR ASCULTA ,EI,NU ROMANII MEI.
Cand va afisa GRADINA BAKKER OLANDA .lista castigatorilor concursului cu premii 2017? Acum este sfarsitul zilei de 15,02,2018! Unde le este punctualitatea si cuvantul? In anul 2016 toate tarile afisasera pe site,llista premiantilor concursului din 2015,dR LA NOI A APARUT PESTE CATEVA ZILE.cE FAC BONE OLANDEZII ,STRICA ROMANII!
teapa curata nu mai vreau sa aud de ei am făcut comenzi de milioane și nici un premiu de valoare mincinoși și acum îmi trimit plicuri fac comenzi din2015
sunt cu handicap gradul umu am facut mari economi am onorat foarte multe pchete scunpe in edeia ca sa pot cistiga marile premiu foarte multe flori care sor uscatmulte promisiuni ca am cistigat televizor ca vine masina acasa cu un cec nimic minciuni eu cred ca eczista un dumnezeu care judeca pe toti
Am primit si eu o floare uscata arata exact ca a doamnei ssimona care a pus pozele de mai sus arata exact ca doua bete infipte i tr.un ghiveci ei mi.au zis ca este in stare de hibernare
Si pe langa asta sunt la aa 3 a sau la a4 a comanda cica , ca sa castig o plasma si multi bani am trimis 2 - 3 comenzi nu sa intamplat nimic am primit doar comanda nu si plasma
Buna, eu m-am cam tapit cu ei ani de zile. Dar in ultima vreme, avand in vedere ca au reinceput cu premii si concursuri, am facut vre-o nu stiu cate comenzi care -SURPIZA- nu le-am mai ridicat de la Posta !!! Este forma mea de protest fata de ceea ce fac ei! Nu e greu sa o faceti si voi.
Am facut numeroase comenzi cu valori mari.
La inceput (anii 2010...2014) au fost serioasi in livrari dar la ultimele livrari am avut surprize neplacute cu plante uscate (lantana, rudbeckia moreno), soiuri de bulbi de gladiole care fac flori comune desi eu am comandat soiuri de gladiole crete, mix de bulbi de montbretia si am primit bulbi numai de culoare rosie, craita solar red si am primit craita comuna galben poertocalie si multe alte soiuri de flori. Recomand celor de la BACKKER ca sa nu mai puna in colet seminte sau bulbi numai pentru a completa comanda. spuneti ca nu le aveti in stoc decat sa umpleti coletul cu orice.
O experienta frumoasa, mi-am.comandat 60 de gladiole,au iesit superb, am castigat o trusa de scule, felinare am primit trandafirul desertului, foarte frumos !
In anul 2017 am comandat 4 colete cu foarte multe plante(bulbi, trandafiri). Erau foarte ingrijit ambalate, in stare vegetativa foarte buna , trandafirii cu muguri verzi.Foarte promti la expediere (intre 5-9 zile). Pentru mine chiar au fost OK!
Am comandat si eu recent ceva flori mi-au ajuns mucegăite si ofilite nu mai spun că bulbi erau uscati si am dat o grămadă de bani pe ele.Am trimis coletul înapoi sper să pot recupera bani pe jumate măcar înapoi de la ei.NU COMANDATI DE LA EI CA LUAȚI TEAPA .
Subscriu,am comandat muscate au sosit ofilite,distruse le am aruncat.
Am trimis poze cu florile ofilite,au spus că este normal doar vin din Olanda!!!!!încă aștept banii de o lună dar nu cred că vor returna nimic,deci o mare păcăleală!!!!
cea mai mare teapa data romanilor,, bakker cu prosteli si plante deja mucegaite la livrare, iti iei banii inapoi doar dupa ce ii ameninti cu judecata, pacat e ca cei care fac toata treaba in Romania sunt toti romani (nesimtiti ca patronul lor)...
Trist este ca la Posta din Lugoj nu este saptamana sa nu se ridice colete de la ei si mai trist e faptul ca "fanii" Bakker, in special persoanele in varsta, care ridica coletele se plang de calitatea proasta a plantelor si totusi cumpara in continuare, culmea si recunosc ca nu se vor opri in cumparat de la ei.
politica de marketing proasta mai bine ati investi in calitatea plantelor si in pret nu in hirtii care ajung la gunoi am cumparat de milioane bune flori de la dv dar in gradina nu am aproape nimic m-am saturat sa tot fac plingeri
nu va inteleg.chiar nu ati inteles ca la Bakker se dau premiile postmortem.asa ca aveti rabdare.cat priveste calitatea ....depinde...ce noroc aveti si ,mai ales,cu ce mijloc de transport sunt trimise.in rest,gradinariti cu drag...cu plante de unde vi le doriti.
Hrănim cu banii noștri o ceată de bandiți aroganți. Credeți că domnul Bakker nu cunoaște realitatea? N-aș crede!„Super ”ofertele lor la suprapreț nu pot să-i fie străine.E om de succes! Câți realizează performanța de a vinde gunoi la preț de plante de mare calitate? Ce s-o mai fi distrând pe seama naivității noastre!
firma bakker este cea mai excroaca firma pacalestebatrani senili sa le ea bani daca nu reusesc atata ii suna pana ii zapaceste opritiva oameni buni sa cumparati de la ei ca sunt si isistenti si excroci
Am achizitionat o feriga, un palmier hawaian, frezii si crini si am primit plante mucegaite, le-am trimis poze si mi-au confirmat ca voi primi plantele ok...surpriza, parca erau trase la xerox, pline de mucegai si in stadiu de putrefactie...in schimb trimit oferte cu tot felul de tombole.Nu cumparati, exista site uri cu plante super la jumatate de pret.
Anul trecut am primit 2 colete de la bakker. Nu le-am comandat! Produse de proasta calitate! Bataie de joc! Exemplu:o zambila regala-pret 20 lei-avea interiorul...gol! Un trandafir black magic-63 lei-intr-o stare jalnica. Am sunat si am vorbit cu un domn foarte arogant. I-am spus ca n-am facut acea comanda, dar a insistat cu obraznicie, ca eu am fact acea comanda! I-am explicat individului ca nu consum alcool de 24 de ani, ca nu m-am drogat niciodata, degeaba. Ca cineva din familie, ca totusi eu... Crasa obraznicie! Am cumparat de la bakker 3 trandafiri, pe trunchi inalt. am comandat ALBI si am primit GALBENI! Adio bakker!
Eu cind am comandat plante la ghiveci si le-am prrimit terci am xeroxat facura am trimis-o la OPC Bucuresti spunindu-le ca daca nu-mi primesc banii dati pe gunoaiele acestei firme olandeze o sa fac un taraboi in presa europeana dupa 3 sapt am primit banii Succes la toti tepuitii din aceasta tara nenorocita.
Buna tuturor.
Am vizionat si eu video-urile. Carmen are dreptate, numai noi primim rebuturi. Eu totusi cred ca Bakker din Romania nu functioneaza ca reguli si principii ca in Olanda,,Anglia,Germania sau alte tari mai civilizate. Chiar site-ul de prezentare imi trezeste multe suspiciuni. Faptul ca nu prezinta o adresa de e-mail sau un numar de telefon al vreunui departament sau al unei persoane de contact sau decizie ridica mari semna de intrebare. Oricum eu m-am lecuit de ofertele celor asa-zisii bakker. Nici nu merita sa scriu cu litera mare. Va doresc o duminica superba .
Tastati Bakker holandia si vor aparea videoclipurile despre care v-am relatat va convingeti singuri cum se ambaleaza plantele viguroase pt tarile cu pretentii calitative in nici un caz pt romani de pilda fuchsiile sunt cu flori romanii primesc fuchsii uscate sau cu toate frunzele cazute exagerat de udate cind stim cu totii ca aceste plante nu tolereaza umezeala mai ales daca sunt inradacinate in turba fibroasa doar un exemplu de nepasare v-am relatat.
Acum dua zile am gasit pe Net citeva clipui cum lucreaza salariatii firmei Bakker cu florile le arunca in cutii ca pe niste ferotanii ce le pasa lor in ce stare ajung la destinatie Sunt confinsa ca trimit romanilor plantele firave si bulbii semiuscati ce nu mai au putere sa infloreasca cel MULT un an ne desconsidera ca sunt siguri ca nimeni in aceasta tara nu apara pe cei TEPUITI
Ei ce sa zic si eu...Bakker s-a adaptat pietei din Romania... O firma care vinde poze si cataloage, de altfel un marketing de succes pentru necunoscatori sau mai bine zis pentru iubitorii de poze. Despre produse aceleasi baliverne de ani de zile doar ca se mai schimba telefonistele care sunt convinsa ca nu au plantat niciodata vreun pom sau vreo floare. E o firma (o casuta postala) care se ocupa cu preluarea de comenzi, trimitere de colete, incasare de bani, facturare catre Olanda, un TVA made in Romania si uite asa devenim o tinta a imaginilor viu colorate, a premiilor made in china si a plantelor scumpe care nu vor inflori niciodata. O afacere de succes bine ticluita si bine ascunsa. Cumparati mai bine arbusti sau pomi fructiferi din tarisoara noastra, macar asa va veti mai indulci sufletelele. Va pup.
Foarte bine zis , de fapt nu cumparam decat niste poze colorate , sunt foarte multe firme romanesti de unde putem cumpara produse de buna calitate si cu pret foarte bun dar nu avem ochi sa le vedem , iar prostia se plateste !
Speram ca tot mai multa lume sa nu se mai lase inselata de flori atat de frumos pozate, sa lase Bakker si nervii ce vin la pachet si sa mearga sa cumpere de la pepinierele locale, e plina tara de ele, unde gasesti tot ce iti doreste sufletul. Flori pe alese si preturi mult mai avantajoase. Doamnelor, spor la gradinarit si flori cat mai frumoase in gradini si terase!!!
Va recomandam sa trimiteti catre Bakker nemultumirile dvs. punctuale, pentru rezolvarea problemelor intampinate. Dupa cum puteti observa si din cataloagele Bakker, produsele se livreaza din Olanda si au garantie.
Daca aveti impresia ca aceasta firma de tepuitori se v-a transforma peste noapte intr-una corecta care isi respecta clientii si toate promisiunile facute tuturor cu tot felul de castiguri fictive si minciuni gogonate , cred ca visati doamna draga !
Va multumim pentru recomandare! Toata lumea este constienta ca florile vin tocmai din Olanda, insa asta nu este o scuza pentru calitatea comenzilor primite, chiar si dupa reclamatiile facute, cat despre garantie as prefera sa nu comentez :) Cel mai dureros este insa atitudinea operatorilor Bakker atunci cand iti spui necazul, ori nu le pasa de nemultumirile noastre, ori nu dau doi bani pe florile de pe urma carora ei isi castiga salariul. E unul dintre motivele pentru care eu cel putin nu am mai comandat de ceva ani produse Bakker.
IOANA fii sigura ca aceste firme se conporta corect cu clientii lor din alte tari pt ca acestia ii dau in judecata iar protectia consumatorului in alte tari nu este himera isi face datoria corect doar in ROMANIA institutiile statului sfideaza ordinar cetatenii acestei tari Este rusinos. Este sfidarea parvenitilor Noi toti suntem de vina ca ii"TINEM IN BRATE.
Treziti_va romani sfidati prin nu a mai comanda nimic de la Bakker sau Sibertz nu va este clar ca acesti indivizi ne considera INBECILII Europei Cine ne apara in fata acestor sarlatani? Nimeni din Romania doar noi sa ne unim si sa ne aparam de inselaciunea ordinara a acestora SFIDARE TOTALA asta este solutia de a fi maturati din ROMANIA.
Ma bucur sa vad ca si alte persoane iau masuri impotriva celor de la Bakker , eu am postat pe pagina lor de facebook dar m-au blocat si nu mai pot sa scriu dar am trimis acest site prin mesaj privat la o mare parte din clientii pe care i-am gasit acolo , sper sa li se deschida ochii si sa vada ca sunt prostiti , sa nu mai astepte premiile lor care nu sunt decat o pacaleala .
Am facut plangere la ANPC, plangere penala, postez zilnic acest link pe toate site-urile inclusiv pe site-ul ANPC. Daca toti am face la fel sa spunem tuturor cat de ordinari sunt acesti Bakker , sa postam si sa informam , cu siguranta nu va mai comanda nimeni de la ei. Astept 30 zile sa primesc raspunsul de la ANPC , dupa care acest raspuns i-l voi posta pe toate retelele , institutiile publice si guvernamentale.
despre ce link vorbesti pt ca vreau si eu sa ma alatur si poate vreun avocat sau o casa de avocatura sa ne reprezinte in acest caz de inselaciune pe fata
pe site-ul ANPC aveti acolo link la formular de sesizare online, vad ca de pe site-ul bakker nu poti accesa direct acest link, cum se poate accesa direct de pe pagina Fan Courier, spre exemplu. Dar merita facuta reclamatie.
Trimite mesajÎnapoiNu poți trimite un mesaj fără conținut!Nu este permisă folosirea de cod HTML in mesaje.Mesajul nu a fost trimis din motive de securitate. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.roMesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Va rugam sa ne contactati prin email pe adresa office@sunphoto.roMesajul nu a fost trimis din motive de posibil spam. Ati trimis prea multe mesaje in ultimul timp.A apărut o eroare în timpul trimiterii mesajului. Vă rog încercați din nou.Mesajul a fost trimis.
Sunt afișate ultimele comentarii. Vezi toate
Mă alături nevestei mele și vă spun nu vă mai păcăliti ca și mine, NU MAI CUMPĂRAȚI DE LA ACEȘTI HOȚI !
Ne pare rău pentru această situație neplăcută, însă suntem siguri că putem soluționa favorabil această problemă.
Vă rugăm să ne comunicați mai multe detalii, dacă ați fost câștigătoarea unui concurs sau ați avut o înlocuire de produse.
Dragi frați de suferință ,citesc cu stupefacție acum câți am fost VIP- urî prostiti ..,. haideți să facem ceva ...o petiție comuna....către procuratura și poliția economică. .....
Surprinzator este faptul ca factura este emisa la data de 16 iunie ( cu doua zile in urma )??.Asta inseamna ca factura a fost emisa in Romania, deci au introdus-o stiin ce este in interior.Mare RUSINE pentru lipsa de profesionalism si de respect pentru Romani , MEREU NE IAU TOTI HOTII DE PROSTI.
AVIZ AMATORILOR GASITI IN PIATA OBOR LA RROMI PLANTE SUPERBE LA SFERT DE PRET. RUSINE
CRED CĂ ULTIMA VARIANTĂ E PROTECȚIA CONSUMATORILOR!!!!
MARE ȚEAPĂ!!!!!
NU CUMPĂRAȚI NIMIC DE LA EI!!!!!
TRIMIT PLANTE MOARTE, NIMIC ALTCEVA!!!!
MARE PĂCĂLEALĂ!!!!
Din păcate Bakker și Siberez sunt aceeași firmă! Pe vremuri in străinătate Bakker își respecta clienții ! Acum 6 ani am comandat Gloxinia tigrina 12 buc și am primit 2 tigrina, 4 Kaiser Fridrich și una Kaiser Wilhelm restul au fost simple rosii și albastre! Ce pot să spun că bulbii au fost mari și frumoși , dar fupă ce au înflorit s-au uscat și nu a mai ieșit nimic din ei :(
Firma Bakker are Reprezentanță in fiecare țară și cei care ‘au câștigat’ nu au fost puși intr-o urnă cu toată Europa, ci fiecare țară își extrage câștigătorii numai din cetățenii care fac comanda pe teritoriul ei ;)
Vă doresc tuturor să găsiți plante frumoase!
Recomand planteo.ro , plant-shop.ro si sweet garden. Preturi acceptabile, gama variata, depinde de preferinte, dar merita macar incercat
Si pe langa asta sunt la aa 3 a sau la a4 a comanda cica , ca sa castig o plasma si multi bani am trimis 2 - 3 comenzi nu sa intamplat nimic am primit doar comanda nu si plasma
La inceput (anii 2010...2014) au fost serioasi in livrari dar la ultimele livrari am avut surprize neplacute cu plante uscate (lantana, rudbeckia moreno), soiuri de bulbi de gladiole care fac flori comune desi eu am comandat soiuri de gladiole crete, mix de bulbi de montbretia si am primit bulbi numai de culoare rosie, craita solar red si am primit craita comuna galben poertocalie si multe alte soiuri de flori. Recomand celor de la BACKKER ca sa nu mai puna in colet seminte sau bulbi numai pentru a completa comanda. spuneti ca nu le aveti in stoc decat sa umpleti coletul cu orice.
Am trimis poze cu florile ofilite,au spus că este normal doar vin din Olanda!!!!!încă aștept banii de o lună dar nu cred că vor returna nimic,deci o mare păcăleală!!!!
Am vizionat si eu video-urile. Carmen are dreptate, numai noi primim rebuturi. Eu totusi cred ca Bakker din Romania nu functioneaza ca reguli si principii ca in Olanda,,Anglia,Germania sau alte tari mai civilizate. Chiar site-ul de prezentare imi trezeste multe suspiciuni. Faptul ca nu prezinta o adresa de e-mail sau un numar de telefon al vreunui departament sau al unei persoane de contact sau decizie ridica mari semna de intrebare. Oricum eu m-am lecuit de ofertele celor asa-zisii bakker. Nici nu merita sa scriu cu litera mare. Va doresc o duminica superba .
Va recomandam sa trimiteti catre Bakker nemultumirile dvs. punctuale, pentru rezolvarea problemelor intampinate. Dupa cum puteti observa si din cataloagele Bakker, produsele se livreaza din Olanda si au garantie.
Cu bine,
Silvia Dimulescu
Numai bine!
Simona M.